
| Schoon en mooi huis. Enige nadeel vonden wij dat er maar 1 wc was. |

| Wir kommen sehr gerne wieder! |
| Reaktion des Vermieters William & Monique |

| Heerlijk verblijf in prachthuis |
| Reaktion des Vermieters William & Monique |

| Compleet |
| Reaktion des Vermieters William & Monique |

| Uitstekende vakantieplek |
| Reaktion des Vermieters William & Monique |